Aleksandar Srnec
Zagreb, 1970.
15,5x11x11 cm
Pleksiglas. Elektromotor.
Originalni kabel. Sve ispravno.
Potpis Srnec 1970
Label: aleksandar srnec / zagreb rockefellerova 19
Potpisana posveta arhitektu V.H. iz 1971. godine
Radomir Damnjanović Damnjan
Dezinformacija Blue / Yellow
2020.
Acrylic on canvas
70 x 70 cm
Signed, titled, dated and stamp of the artist on the reverse
Work accompanied by a certificate of authenticity issued by Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan
PROVENANCE:
Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan
Private collection, Lecco
LITERATURE:
cfr. J. Denegri, T. Trini, Radomir Damnjanovic Damnjan, Federico Bianchi Contemporary Art, Milan, 2010, p. 359
Ivan Picelj: Remember Rodtchenko 3
Paris, 1986.
Screenprint in colours on Velin Arches 270 gsm wove paper
Remember is edition of 36
30 numbered 1-30 and six hors commerce numbered HC I - HC VI
This is edition HC VI/VI
Signed and numbered in pencil
Editions Denise Rene, Paris, 1986.
45 x 31cm
Ivo Kalina (1925-1995)
Mreža
Ulje na platnu
129,5 x 105,5 cm
Reproducirana u monografiji Ivo Kalina (urednici Milan Beslic - Ervin Dubrovic - Berislav Valusek)
Hrvatski muzej turizma, Opatija, 2018.
Josip Vaništa
Srebrna linija na bijeloj pozadini
Silver line on a white background
Zagreb, 2011.
Izrađena za kolekciju B.O. 40x40
Made for B.O. Collection 40x40
Acrylic on Canvas / Akril na platnu
Format 40 x 40 cm
(15.75 x 15.75 in)
Signature verso /Potpis na poleđini
+ tekstualno Ovo je moj rad (this is my Art Work) 28.IV.2011.
+etiketa / potpisani tekst s opisom nastanka prve Linije, 1961. godine
+label / signed description about first Line from 1961.
Mangelos: manifest o impresionizmu (in Croatian), 1977.
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
84 x 52 cm (33 1/8" x 20 1/2")
Mangelos: manifest o impresionizmu
silknprint on paper.
Zagreb 1977.
Produced as part of a gallery show in Zagreb that featured his manifesto work.
Mangelos. Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978.
Ordan Petlevski (1930-1997)
Nike I
1968. godina
Potpis; dolje desno O.P. 68
Ulje na platnu
45 x 45 cm
Reproducirana u monografiji Grgo Gamulin: Ordan Petlevski. Matica hrvatska, 1990. (stranica 67) i časopisu Život umjetnosti 17 / 1972.
Retrospektivna izložba, 1973. Katalog radova, umjetnički paviljon u Zagrebu.
Glavni urednik: Lea Ukrainčik
Ivan Berislav Vodopija: Unutarnji prostor
Nakladnik: Vodopija Art
srpanj 2025.
Ovitak i crteži: Vlado Martek
Kultni zagrebački antikvar Ivan Berislav Vodopija u drugoj pjesničkoj zbirci pokazuje da je zaljubljenik u knjigu i istinski skladištar starih, zaboravljenih riječi: ispisuje posvetu proteklom vremenu i svakodnevnim frustracijama, neotkrivenim prostorima i arhitektonskim čudima, ali i svjetskim majstorima pisane riječi te kolegama i suvremenicima: primjerice, u riječi „sladost“ skriva se Dora Pfanova.
U tri ciklusa („Unutarnji prostor“, „Ready-made Poetry“ i „Rezerva“) poetsko oko promatra zagrebačke ulice, ruski Petrograd i nizozemski Elburg, vlastitu intimu i gradske utvare, fascinantnu ljepotu prirode i bajkovitu konkretnost svakodnevnih efemeralija: „U svemu tome i jesam i nisam. Brzo ću ti poslati pismo ili glasno obznaniti da je najbolje da se nikada ne sretnemo.“
Pjesnička zbirka „Unutarnji prostor“ opremljena je crtežima likovnog umjetnika i pjesnika Vlade Marteka.
Ivan Berislav Vodopija rođen je u Velikom Grđevcu 1942. godine. Na Filozofskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu diplomirao je jugoslavistiku i komparativnu književnost. Živi i radi u Zagrebu.
Dosad je objavio pjesničku zbirku Svaka boja je krvava (2010.), epistolarni roman Mrtva priroda i živo srce (2011.) – objavljen i na engleskom, u prijevodu Willa Firtha, pod naslovom The Storm in The Still Life (2012.) – roman Kulise, makete i pepermint (2015.), prozne zapise Putnik u tramvaju, The Man on the Tram – Reality Show (2017.), knjigu proza Pogledi s lica i naličja (2021.) i knjigu zapisa Book&ništa (2022.) te pjesme i fotodokumentaciju akcija Tramvajske postaje (2023.).
Bora Ćosić: Mixed Media
print on paper
26 × 26,2 cm
Belgrade, 1970.
Original edition
104 pages
Dizajn Branko Vučičević
Bora Ćosić’s book, both about and based on the principle of mixed media, is an extraordinary example of a collaged structure of visual and written material: essays, reproductions, quotations, newspaper clippings, photocopies, etc. that bring together the art history of the 20th century in a multi-layered way: conceptual art, film theory, philosophy, social criticism, and sociological research combine to result in a specific index/encyclopedia of concepts. “Mixed Media” looks at topics including the artistic practices of the time, the international neo-avant-garde movement of the 1960s (and later), and movements and practices such as Fluxus, Neo-Dada, Neo-Constructivism, visual poetry, conceptual art, etc., which have the principle of “mixed media” as their main feature. W.S.
Mangelos: Energija no 9.
Artist's Book.
Artist Edition for Exhibition in Galerija Dubrava, Zagreb, January 1979.
Sitotisak / Silkprint on Paper.
In very good condition / U vrlo dobrom stanju.
Format: 12x17 cm
Stranica: 30
Artist's Book. Poeziju treba jebati (Poetry Should be fucked). Vlastita naklada 1983. godine. Omot rađen u sitotisku. Na zadnjoj stranici dva pečata - poezijo pizdo bez šanse i Vlado voli Bretona. Možda i najvažnija Knjga umjetnika - Vlade Marteka - pjesn